Saturday 21 October 2017

Joesmoe Forex


100-300 pips per dag hvilken som helst pare hvilken som helst tidsramme med 2 indikatorer. Mac D 11,12,11 krysser 0 00 enten retning. Neste ventetid Pris krysser S R. Finalt på 1m diagram sørg for at prisen er over for lang og under for kort The 100 Sma. Hvis det er så ta handel. Jeg har en trading oppsett som fungerer i hver tidsramme og på hvert par jeg m gong å inkludere et bilde av de 2 indikatorene som jeg bruker TRO s MP s Støtte og motstand, Mac D 11,12,11, jeg lagde en ekstra indikator for enklere oppføring 100 SMA Dette er ikke på templete du må legge til det Det er veldig enkelt, veldig lønnsomt, og du vil legge merke til at vi pleier å gjøre ting veldig vanskelig Ikke la deg lure til å tro at du trenger mer enn dette. Jeg har lagt til en ekstra indikator for enklere oppføring 100 SMA Dette er ikke på templete du må legge til det. Med pengehåndtering og vite når du skal avslutte deg, vil du vinne flere handler da annen gang du noensinne har handlet. Prøv demo først før du går. Spørsmål til deg alle etter å ha sett på thi s bilde med bare de 2 indikatorene hva ser du Det burde bli åpenbart med en gang. Vi har 3 TSU s nå i denne tråden Se innlegg nedenfor. Handel satt opp 2 Mac D Reverse TSU-tråden 36. Handel satt opp 3 Den 3 ADX TSU-tråden 358.Jeg har en handelsoppsett som virker i hver tidsramme og på hvert par vil jeg legge til et bilde av de 2 indikatorene at jeg bruker TRO s MP s Støtte og motstand, Mac D, Det er veldig enkelt, veldig lønnsomt, og du vil legge merke til at vi har en tendens til å gjøre ting veldig vanskelig. Ikke la deg lure inn i å tro at du trenger mer enn dette. Med pengehåndtering og Å vite når du skal avslutte deg, vil vinne flere handler, så noen gang du noen gang har handlet. Prøv demoen først før du går live. Spørsmål til deg alle etter å ha sett på dette bildet med bare de 2 indikatorene hva ser du. Det burde bli åpenbart med en gang. thanks for deling, kan du vær så snill å legge inn indikatorene eller tpl. Jeg postet indikatorene på første innlegg. Vennligst legg inn dine resultater. La oss få litt tilbakemelding på hvordan du gjør med denne tradingoppsettet. Hva er reglene Takk. Når prisen beveger seg over Støtte eller motstand og Mac D passerer 0 00 og går retningen av prisen du tar trade. xecret Takk for det hurtige svaret Og kan du påpeke dine SL - og TP-regler. Min personlig stoppfall virker på noen måter Avhengig av hva som skjer med handelen. Hvis det er 17.00-18.00 EST Jeg pleier å lukke halvparten av min handel på 30 pips og ri resten, fortell at jeg kommer til motsatt retningsoppsett. Hvis det er hakkete, selger jeg vanligvis halvt på 10 pips og setter et stopp på 10 pips. Min fortjeneste er 30 pips eller motsatt retningsbestemt satt opp. Hvis det er midt på dagen jeg bruker 30 pip, tar du fortjeneste og 15 pip stopper tap. Du vil få ideen etter et par dager med å se dette live. You vil også finne ut at det er bedre tider å handle for bedre fortjeneste, og du har ikke tenkt å holde deg ut av de dårlige handelstider. Det er ingen vanskelige og raske regler for pengenehåndtering. Lær å gjøre opp forskjellige regler som du ser flyt av Forex. Hver gang dag og årstid har sin tid og sted for forskjellige rules. I håper dette var helpful. mzimms Kan du vær så snill å legge inn et eksempel på hvor yo du kom inn og avsluttet handelen takk. My personlig stopp tap fungerer på noen måter Avhengig av hva som skjer med trade. If dens 5 pm-6pm EST jeg vanligvisy lukk halvparten min handel på 30 pips og ri resten fortell jeg kommer til motsatt retningsbestemt sett opp. Hvis det er hakkete, så selger jeg vanligvis halvt på 10 pips og setter et stoppfall på 10 pips. Min opptjening er 30 pips eller motsatt retningsoppsett. Hvis det er på midten av dagen bruker jeg 30 pip ta overskudd og 15 pip stoppe tap. Du vil få ideen etter noen dager med å se på dette live. Du vil også finne ut at det er bedre tider å handle for bedre fortjeneste, og du vil ikke tenke på å holde deg ut av de dårlige handelstidene. Det er ikke vanskelig og rask regler for pengehåndtering Lær å gjøre opp ulike regler som du ser flyt av Forex Hver gang dag og årstid har sin tid og sted for forskjellige regler. Jeg håper dette var nyttig. Joesmoe Lar deg få mat på hvordan du gjør med dette handel satt opp JS. Takk deg for din støtte Jeg håper du vil støtte. joesmoe Min pe rsonal stop-loss virker på noen måter Avhengig av hva som skjer med handelen. Hvis det er 5 pm-6 pm EST, lukker jeg vanligvis min handel på 30 pips og kjører resten, forteller jeg kommer til motsatt retningsoppsett. Hvis det er hakkete, så pleier jeg vanligvis selg halvt på 10 pips og sett et stoppfall på 10 pips. Min opptjening er 30 pips eller motsatt retningsoppsett. Hvis det er på midten av dagen bruker jeg 30 pip, ta fortjeneste og 15 pipstopp. Du vil få ideen etter et par dager med å se dette live. You vil også finne ut at det er bedre tider å handle for bedre fortjeneste, og du vil ikke tenke på å holde deg unna de dårlige handelstider. Det er ingen harde og raske regler for pengenehåndtering. Lær å gjøre opp forskjellige Regler som du ser flyt av Forex Hver gang dag og sesong har sin tid og sted for forskjellige regler. Jeg håper dette var nyttig. Jeg ser at du også tok en risikabel flytte inn på den nest høyeste toppen, og avsluttet på toppen av toppen Jeg antar at inn - og utgangsregelen kan være fleksibel. KeDificil es vivir en RD. La prxi Jeg har ikke noe å si om det, men det er et resultat av dette, men det er ikke noe problem, men det er ikke bare noe du trenger for å gjøre det enklere for deg. Du kan også gjøre det enkelt og enkelt. El proyecto De Ley SOPA Stopp Online Piracy Act, ble presentert av Cmara de Representantes del Gobierno, den 26. oktober 2011 av Lamar S Smith, og de 12 parlamentariske myndighetene, tanto-demokrater fra republikkene Es promovida por. Jp diciembre 26, 2011.KeDificil es vivir en RD. La er ikke noe mer enn de beste valgene, og det er et resultat av dette, men det er ikke noe problem med tiden, men det er ikke bare et krav om at de skal være enkle Recuerdan cuando gan Espaa o simplemente. El proyecto de Ley SOPA Stopp på nettet piratkopiering loven, presentert og la cmara de representantes del gobierno estadounidense el pasado den 26 oktober 2011 por el republicano Lamar S Smith og un grupo de 12 parlamentsmedlemmer, tanto demokrater fra republikanos Es promovida por. Jp diciembre 26, 2011.

No comments:

Post a Comment